Na WK-commercial ook WK-app McDonald's

Na WK-commercial ook WK-app McDonald's

McDonald's presenteerde eerder deze maand al de nieuwe commercial voor het WK-voetbal in Brazilië, de fastfoodketen heeft nu ook de WK-app gelanceerd. Met de applicatie GOL! kun je na het scannen van een doosje Franse friet een mobiele game spelen.

Officieel FIFA Worldcup sponsor McDonald's heeft haar WK-app eerder gereed dan de voetbalstadions waar het wereldtoernooi zeer binnenkort moet worden gespeeld, zo schrijft Adformatie.

Franse friet

Wie de applicatie GOL! heeft gedownload, kan het speciale WK-doosje Franse friet van McDonald's scannen. Direct na het scannen start een mobiele (voetbal)game.

GOL! is te downloaden voor Android en iPhone/iPad (iOS).

WK-commercial

Eerder deze maand lanceerde de fastfoodonderneming haar WK-commercial. Binnen twee dagen was de video al 30.000 keer bekeken. Inmiddels is het aantal views meer dan 200.000.

Horeca Top 100

McDonald's is het grootse horecabedrijf van Nederland. Begin mei werd duidelijk dat het ook in de top 100 over 2013 de grootste is met een omzet van €644 miljoen.