Nationale Softijsdag Dupon krijgt tweede editie

Nationale Softijsdag Dupon krijgt tweede editie

Er komt een tweede editie van de Nationale Softijsdag. Het vorig jaar door Dupon Nederland in het leven geroepen initiatief krijgt dit jaar een vervolg op zondag 5 juli. 'De ervaringen waren positief', aldus manager algemene zaken Wilma Nijssen tegen Snackkoerier.

'Een flinke groep ondernemers deed mee aan de dag en zij hadden over belangstelling niet te klagen', zo verklaart manager algemene zaken Wilma Nijssen van Dupon Nederland waarom de vorig jaar geïntroduceerde Nationale Softijsdag een vervolg krijgt.

Sociale media

Voor het evenement wordt een landelijke campagne uitgerold. Alles wordt uitgebreid gecommuniceerd, ook via de sociale media.

Klantenbinding

Volgens Nijssen wordt het opnieuw grootst aangepakt. 'We laten geen middel onbenut. Door mee te doen aan de dag, creëren ondernemers traffic en doen ze aan klantenbinding.'


Meer over de Nationale Softijsdag van Dupon Nederland in de editie van Snackkoerier, die zaterdag 7 maart verschijnt.