't Vosje verkoopt fors meer burgers door nieuw concept

't Vosje verkoopt fors meer burgers door nieuw concept

De verkoop van het aantal hamburgers bij Eetpaleis 't Vosje in Rosmalen is sinds de lancering van een nieuw burgerconcept half januari toegenomen met 50 procent. Dat laat eigenaar Peter Vos weten.

't Vosje, met drie vestigingen actief in Rosmalen, lanceerde in januari een nieuw burgerconcept. Het gaat om hamburgers gemaakt van Black Agnus, met zelfgemaakte sauzen, een vernieuwd broodje en een nieuwe verpakking. 't Vosje heeft tien kwaliteitsburgers op het menu staan waarbij onder andere truffel, jalapeno en seizoensgebonden lekkernijen worden verwerkt.

'We bieden de kwaliteitsburgers momenteel aan via een actie en dat zorgt ervoor dat we zo'n 50% meer hamburgers verkopen dan normaal. Voorheen verkochten we zo'n 180 hamburgers per week, nu zijn dat er zo'n 270. Daar komt bij dat de hamburgers door hun exclusiviteit anders geprijsd zijn en meer omzet in het laadje brengen', aldus Peter Vos in de eerstvolgende uitgave van Snackkoerier.

In het interview gaat Vos dieper in op de keuze voor het burgerconcept en vertelt hij verder dat hij denkt dat de kwaliteitsburger een blijvertje in zijn cafetaria-assortiment is, naast de 'gouden vrienden' frikandel en kroket.