McDonald's promoot koffie met speciale campagne

McDonald's promoot koffie met speciale campagne

McDonald's heeft in Australië een campagne gelanceerd, waarmee de koffie van McCafé wordt gepromoot. Aan de basis staan drie geportretteerden met dichte oogleden, de begeleidende tekst is 'heavy night?'.

De nieuwe campagne voor McDonald's McCafé in Australië lijkt in niets op de voorgaande campagnes van de fastfoodketen, zo schrijft DutchCowboys.nl.

Hamburgers en frietjes

Volgens het artikel worden nu geen hamburgers en frietjes gepromoot, maar de koffie van McCafé. Dat gebeurt met speciaal gemaakte abstracte portretten.

Portretten

DutchCowboys.nl schrijft dat illustrator Bruno Nakano in opdracht van reclamebureau Leo Burnett drie geportretteerden afbeeldt met dichte oogleden, waaraan 'dingen' hangen.

De afbeeldingen - te zien op de website van Dutch Cowboys - hebben als begeleidende tekst 'heavy night?'.

McCafé

Daarmee de suggestie wordt gewekt dat een kop koffie van McCafé helpt om de dag door te komen na een zware nacht.