nieuws

‘Wiet-ijs’ IJssalon Antonio hit in vitrine en op Facebook

Fastfood

Het ‘wiet-ijs’ in de vestigingen van IJssalon Antonio is een groot succes. In de eerste drie dagen van het nieuwe seizoen verkocht ondernemer Antonio Mulder in Wageningen (2x), Veenendaal en Ede liefst 90 liter. Postings op Facebook over de nieuwe smaak haalden een bereik van 41.500.

‘Wiet-ijs’ IJssalon Antonio hit in vitrine en op Facebook
Michel Zoeter

Voor ondernemer Antonio Mulder kon het seizoen niet beter starten. In het eerste weekeinde van maart schepte hij in zijn vestigingen in Wageningen, Veenendaal en Ede 90 liter ‘wiet-ijs’ weg.

Hennepzaad

Mulder heeft de smaak heeft toegevoegd aan het assortiment. Het ijs is gemaakt van gepeld hennepzaad en daaraan worden stukjes chocolade en karamelsaus toegevoegd.

Berichten

Ook op Facebook was zijn ijssalon een hit. Berichten over het ‘wiet-ijs’ haalden in diezelfde drie dagen een bereik van 41.500.


In de editie van Snackkoerier die 21 maart verschijnt, komt Antonio Mulder aan het woord over zijn ‘wiet’-ijs.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels