Beren Eetcafés en Bezorgbeer gaan verder als De Beren

Beren Eetcafés en Bezorgbeer gaan verder als De Beren

'Gezelligheid kent geen tijd' is waar De Beren (bezorg)restaurants voor staan. Hoewel de horecaonderneming in haar gehele bestaan trouw is gebleven aan haar identiteit en ambiance, gaat het uiterlijk van De Beren na 30 jaar veranderen om mee te gaan met de tijd.

De Beren Eetcafés en De Bezorgbeer ondergaan de komende periode een eigentijdse make over. Marketingcoördinator Marjolein Mens: 'De Beren Eetcafés en De Bezorgbeer gaan samen verder als één merk met een identieke huisstijl, die kenbaar wordt gemaakt in onder andere het logo, het interieur, de bedrijfskleding en de website.'

Puur, warm en gezellig
Met de nieuwe stijl willen De Beren het uitgangspunt ‘puur, warm en gezellig’ tot zijn recht laten komen. Om de herkenbaarheid te waarborgen is het nieuwe logo een evolutie van het bestaande beeldmerk, met warm geel als prominente kleur. Met de toevoeging ‘sinds 1984’ aan het nieuwe logo wordt de lange historie van het berenconcern benadrukt.

7 nieuwe vestigingen
De Beren ondergingen niet alleen een make over om met de tijd mee te gaan, maar ook om op de groeiambitie van de keten aan te sluiten. Onlangs zijn er 7 nieuwe vestigingen geopend. Het streven is om iedere vestiging dit jaar in fases van de nieuwe stijl te voorzien.