Kwalitaria genomineerd voor GfK Out of Home Formule Awards

Kwalitaria genomineerd voor GfK Out of Home Formule Awards

Kwalitaria is dit jaar wederom kanshebber op de GfK Out of Home Formule Awards. In 2013 en 2015 won de keten deze consumentenaward en liet daarmee merken als McDonalds, Burger King en KFC achter zich.

Naast de winst in 2013 en 2015 behaalde Kwalitaria in 2014 de tweede plek bij de GfK Out of Home Formule Awards. Volgens Martijn Boone, marketing manager, heeft Kwalitaria een duidelijke strategie als het gaat om innovatie. ‘We willen als formule nu eenmaal graag voorop lopen. Recente ontwikkelingen als de opening van de eigen pilotstore en het nieuwe burger- en broodconcept bewijzen dat. Als formule moet je continue bezig zijn met de steeds veranderende behoeften van de consument. Kwaliteit is daarbij leidend.

Awards

De GfK Out of Home Formule Awards zijn door GfK in samenwerking met Out of Home Shops opgezet. In een landelijk representatief consumentenonderzoek hebben ruim 5000 gasten van 15 jaar en ouder aangegeven wat zij belangrijk vinden en hoe formules op ruim 20 aspecten scoren. Tijdens een roadshow op 7 september zal GfK alle winnaars bezoeken om de beker uit te rijken. Bij Kwalitaria in Vianen staat de koffie al klaar.