Restaurant Monitor: 15% van de gasten is no-show
15% van de restaurantreserveringen in Nederland is een no-show. Dat blijkt uit de jaarlijkse Restaurant Monitor, uitgevoerd door BookDinners. 88% van...
15% van de restaurantreserveringen in Nederland is een no-show. Dat blijkt uit de jaarlijkse Restaurant Monitor, uitgevoerd door BookDinners. 88% van...
Bijna de helft van de Nederlanders (44%) begrijpt niet waarom ze een aanbetaling moeten doen bij het plaatsen van een online reservering voor een...
De Belgische start-up Yeat lanceert haar app nu ook in Nederland: restaurants die zijn opgenomen in de selecties van Michelin of Gault&Millau kunnen...
Tweesterrenrestaurant De Nieuwe Winkel in Nijmegen vraagt sinds kort 100 euro aanbetaling bij de reservering van het restaurant.
Een groot deel van de Nederlandse horecaondernemingen heeft nog te lijden onder de effecten van de coronacrisis. Platform Het Laatstje Tafeltje en...
De Haarlemse horeca ondernemers Max Caminita en Roy Vernout gaan hun platform FreeTable landelijk uitrollen. Ze willen hiermee de schade die no shows...
Gasten die zonder tegenbericht wegblijven, vormen een grote kostenpost voor restaurateurs.
Het is irritant, storend, demotiverend en het zorgt ook nog voor flinke financiële schade: no shows. Sinds 2015 is het met dik 30 procent toegenomen...
Tabitha en Rik Jansma zijn sinds de heropening van de restaurants in juni op zaterdag en zondag gesloten met hun restaurant Basiliek in Harderwijk....
'We moeten af van het idee dat een restaurantreservering vrijblijvend is,' luidt de stellige overtuiging van ondernemer en chef Jeroen de Zeeuw van...