artikel

Studiedagen Catering Magazine

Horeca

Studiedag 11 december 2001

‘Cateringmanagement’
Toets uw cateringconcept!

Waarom deze studiedag?De wereld verandert en de catering verandert mee! Steeds meer organisaties en bedrijven willen hun medewerkers een cateringservice bieden die aansluit op de persoonlijke belevingswereld. Met creatieve, toekomstgerichte concepten kunt u op een financieel verantwoorde wijze inspelen op de ontwikkelingen in de markt.

Op deze studiedag wordt vanuit een aantal invalshoeken gekeken naar cateringconcepten. Wat is het speerpunt van het concept? Wat is het karakteristieke van het concept? Wat zijn de trends in de bedrijfscatering?

Elke invalshoek brengt nieuwe gezichtspunten en zal u aanzetten tot een toetsing van uw cateringconcept.

Wat levert deze studiedag op?
· Vaststellen van de pijlers van een goed concept.
· Het toetsen van klantenwens en klanttevredenheid.
· Bepalen van het prijspeil.
· Conceptontwikkeling en branding.
· De voor – en nadelen van het werken met formules.
· De ontwikkelingen en trends.
· De ontwikkelingsprocessen.
· De implementatie van het concept.
· Het uiteindelijke resultaat.
· Voorbeeldprojecten: wat waren de goede elementen, waar zaten de missers?

Voor wie?
Catering managers, facility managers, hoofden huishoudelijke en interne dienst, service managers, gebouwbeheerders en inkopers.

Voor en door praktijkmensen
De docenten voor deze studiedag zijn Theo van Brussel, directeur Foodstep, Suzanne Bohlander, manager Store Marketing en Ida Beuker, salesmanager bij Albron Catering.

Inschrijven? Dat gaat zo
U kunt zich opgeven door een mailbericht te sturen naar: g.engels@ebi.nl. Voor meer informatie kunt u bellen naar Elsevier bedrijfsinformatie, mevrouw G.J. Engels-Steenbergen (0314) 34 94 73.