artikel

Tevreden werknemers leveren meer service

Horeca

Wanneer medewerkers zich vertrouwd voelen in een bedrijf, zal het serviceniveau ook toenemen. Dit kunt u bereiken door ze te stimuleren en te coachen. Coaches verbeteren prestaties van medewerkers Het opvangen, inwerken en begeleiden van medewerkers zorgt ervoor dat er een grotere loyaliteit is ten opzichte van het team en het bedrijf. Medewerkers zijn enthousiast […]

Wanneer medewerkers zich vertrouwd voelen in een bedrijf, zal het serviceniveau ook toenemen. Dit kunt u bereiken door ze te stimuleren en te coachen.

Coaches verbeteren prestaties van medewerkers

Het opvangen, inwerken en begeleiden van medewerkers zorgt ervoor dat er een grotere loyaliteit is ten opzichte van het team en het bedrijf. Medewerkers zijn enthousiast en dragen dat uit. Tijdelijke krachten zullen eerder bereid zijn om in vaste dienst te treden en nieuwe ‘potentiële’ werknemers melden zich sneller aan.

Voorbeeld arbeidsovereenkomst

Bron Arbeidsovereenkomst: Bureau voorlichting horeca CAO