artikel

Vakbijeenkomst over fastfoodassortiment

Horeca

Het hedendaagse fastfoodassortiment; inspelen op ontwikkelingen en trends?’ Dit thema trok dinsdag 23 april ruim 50 cafetariahouders naar het Evoluon in Eindhoven, waar het eerste Fano Food Forum van dit jaar werd gehouden.

Vakbijeenkomst over fastfoodassortiment

Voor de lunch hielden Enrique Figee, principal consultant bij onderzoeksbureau Cap Gemini Ernst & Young, en Roger Gielen, formuleadviseur van cafetariaketen Snackpoint een presentatie. Figee belichtte het veranderende consumentengedrag en hoe de cafetariahouder daar op in kan spelen. Aansluitend zette Gielen de voordelen op een rijtje die een samenwerkingsverband biedt in de keuze en presentatie van het assortiment. ’s Middags gaf Rodger Schoester, marketingmanager Nederland van Burger King, aan hoe deze fastfoodketen met haar assortiment inspeelt op de moderne consument.
Samenvattingen presentaties

‘Doe wat leuks met het assortiment’, Roger Gielen.
‘Cafetariahouder kan wèl gastronoom worden’,Enrique Figeeb.
‘Consument verwent zichzelf weer’, Rodger Schoester.