artikel

Alternatieven voor traditionele frites en sauzen

Horeca

Speel in op de behoefte van jonge klanten door aantrekkelijke alternatieven te bieden voor de traditionele frites en sauzen. Denk hierbij aan kleur en smaak. Tieners vinden dit ‘cool’. Kijk er niet raar van op wanneer een jongere binnenkort naar een groene ketchup of roze saus vraagt. In Amerika, de bakermat van fastfood, zijn gekleurde […]

Speel in op de behoefte van jonge klanten door aantrekkelijke alternatieven te bieden voor de traditionele frites en sauzen. Denk hierbij aan kleur en smaak. Tieners vinden dit ‘cool’. Kijk er niet raar van op wanneer een jongere binnenkort naar een groene ketchup of roze saus vraagt. In Amerika, de bakermat van fastfood, zijn gekleurde sauzen de normaalste zaak van de wereld.
De nieuwste sauzentrend aldaar zijn sauzen met de zogeheten ‘mystery color’.

Daarnaast willen Amerikaanse tieners alternatieve fritessmaken. Frites met een kaneelsmaak of ‘chocoladefrietjes’ komen er aan. Of biedt uw gast de mogelijkheid om zelf de fritessmaak te bepalen. Lever diverse kruiden bij de frites. De gast schudt zelf de frites met de kruiden door elkaar in een zak. Een alternatieve en geheel zelf gekozen smaak is geboren.