artikel

gouden giraffes

Horeca

15-12-2004 12:06Nou, mevrouw Tindemans, zeg het maar… wie heeft wat gewonnen? 15-12-2004 13:24Hoi Henk-Jan,Wat ben je alert! Goed om te merken. Het was gisteren een geslaagde avond en ik ben ook druk bezig met een persbericht, maar jij wilt natuurlijk iets eerder weten wie de winnaars zijn voor je nieuwsbrief. Ik stuur je de winnaars […]

15-12-2004 12:06
Nou, mevrouw Tindemans, zeg het maar… wie heeft wat gewonnen?

15-12-2004 13:24
Hoi Henk-Jan,Wat ben je alert! Goed om te merken. Het was gisteren een geslaagde avond en ik ben ook druk bezig met een persbericht, maar jij wilt natuurlijk iets eerder weten wie de winnaars zijn voor je nieuwsbrief. Ik stuur je de winnaars bijgaand mee. Het officiele persbericht volgt in de loop van de dag. (dank je wel) Maaike.naar de winnaars..

15-12-2004 21:12
Hoi Maaike, ik zou graag wat foto´s willen (van winnaars en sfeerplaat). Hartelijk dank voor de moeite. HJ.

16-12-2004 09:42
Hoi Henk-Jan,Jij ook bedankt! Met vriendelijke groet, Maaike Tindemanspersbericht en foto’s

vernieuwde piët

Mensen, koopt voor de kerstdagen de vernieuwde editie van Susanne Piët’s Emotiemanagment.

Achterflaptekst
Emoties zijn in het menselijk bestaan belangrijk, dat is vermoedelijk altijd al zo geweest. Nieuw is dat ze massaal bewerkt kunnen worden. Dat is onder meer het gevolg van technologische ontwikkelingen en toenemend vernuft in de massacommunicatie. Welke rol beleving krijgt, is afhankelijk van trends en waarden. Het kunnen beleven van emoties is, juist in onze markteconomie, verheven tot een begeerlijke conditie, met als speerpunt geluk. De hunkering heeft, zo is inmiddels komen vast te staan, marktpotentie. Het kunnen beïnvloeden van emoties biedt dus de sleutel tot succes op velerlei gebied.

Emoties zijn zowel felbegeerde grondstof als erkend gereedschap geworden in de nieuwe tak van sport in de economie: de beleveniseconomie. De mens wil iets beleven: als consument, als speler op de arbeidsmarkt, als lid van de samenleving. Wie emoties kan bespelen, hanteren of manipuleren krijgt marktaandeel, invloed, macht en succes. Ook die vaststelling heeft inmiddels postgevat: emotionele intelligentie overtreft soms het oude IQ in waardebeleving. EQ kun je niet trainen, dus hoe kun je je EQ vergroten? Susanne Piët bedacht hiervoor het begrip emotiemanagement, het vermogen om met inzich emoties van jezelf en anderen te hanteren. In dit boek laat zij zien hoe dit vermogen werkt en op welke speelterreinen het relevant is: het zakelijk verkeer, de politiek, management, loopbaanontwikkeling, marketing, communicatie en – last but not least – uw privéleven.

Deze geheel vernieuwde editie is verrijkt met actuele voorbeelden en – op verzoek van veel lezers – geïllustreerd met concrete schema’s en modellen, aangevuld met instrumenten en tips. Van de relevantie van Emotiemanagement voor overleving op de emotiemarkt zal na lezing iedereen zijn doordrongen.

–weekendpost–

6-11-2004 10:37Hallo, wat een leuk stuk! Ik zie zo mijn eigen presentatie voor me, niemand heeft er nog ooit verslag van gedaan op zo’n manier, Dank je wel, sterkte met al het werk, groet van Susanne

[Hoe enkele regels van een gewone zaterdag een mooie zaterdag kunnen maken.] (FZ 5: 20/21/22/23)

Ik ga d’r even twee weken tussenuit.Tot volgend jaar!

Henk-Jan