artikel

Sodexho

Horeca

Sodexho Algemeen: op basis van onderzoek (Convive’styles) naar wensen, smaakvoorkeuren, trends en gedrag van verschillende typen gasten heeft Sodexho drie brands ontwikkeld. Conviv’styles is een onderzoek dat de personeelsdiversiteit in bedrijven in relatie tot de restauratieve voorzieningen op de werkplek in kaart brengt. Hierbij worden zes verschillende typen consumenten onderscheiden.De drie brands zijn: Sodexho Classic, […]

Sodexho

Algemeen: op basis van onderzoek (Convive’styles) naar wensen, smaakvoorkeuren, trends en gedrag van verschillende typen gasten heeft Sodexho drie brands ontwikkeld. Conviv’styles is een onderzoek dat de personeelsdiversiteit in bedrijven in relatie tot de restauratieve voorzieningen op de werkplek in kaart brengt. Hierbij worden zes verschillende typen consumenten onderscheiden.De drie brands zijn: Sodexho Classic, Sodexho Dynamic en Sodexho Vital. Hierin zijn assortiment, aankleding, kleding, meubilair (de volledige beleving van een restaurant) tot een geheel samengesteld. Met daarin ruimte voor een specifieke, organisatiegerichte invulling.

Sodexho Classic: gezelligheid, zekerheid, lekker eten, traditie, bekende smaken, klant waardeert thema﷓aanbod.

Sodexho Dynamic: snelheid, front cooking, elitair, beschikbaarheid, prijs is minder belangrijk, gevoel voor stijl.

Sodexho Vital: evenwichtig leven, pure smaken, basic zelfbediening, klant waardeert ecologische producten, eenvoud, natuurlijk en gezond.

Sodexho Classic

Sodexho Dynamic (1)

Sodexho Dynamic (2)