artikel

Wandelaars Vierdaagse drinken veertigduizend liter bier

Horeca

Albron kijkt terug op een zeer geslaagde Nijmeegse Vierdaagse. De cateraar uit De Meern verkocht op start- en finishterrein De Wedren in vijf dagen bijna veertigduizend liter bier en meer dan 27.000 koppen koffie of thee.

Tijdens de Vierdaagseweek zette Albron dagelijks ongeveer 150 medewerkers in, op vrijdag steeg dit aantal tot 190. Zij verkochten achttienduizend broodjes, 39.500 liter bier, dertigduizend stuk frisdrank en 27.299 koppen koffie of thee.

Albron is officieel sponsor van het grootste wandelevenement van Europa en kon zich daardoor nadrukkelijk profileren. Woensdagmiddag was onder leiding van fysiotherapeut Karl Nooten de grootste cooling down van Nederland en een dag later had de cateraar een Verfrissingspunt aan de voet van de Zevenheuvelenweg in Groesbeek.

De redactie van Catering Magazine maakte uitgebreide fotoverslagen van de Vierdaagsefestiviteiten. Kijk op www.cateringmagazine.nl onder het hoofdstuk Vierdaagse.

Terug naar nieuwsoverzicht