artikel

Foodtrends voor najaar 2007

Horeca

Service en luxe. Dat zijn de thema’s waar het in de tweede helft van 2007 om draait. In restaurants laten we ons in de watten leggen en betalen we hier graag voor. Zelfs fastfood wordt luxe en restaurants gaan zich onderscheiden door ongekende service. Bedrijven gaan streven naar een 5-minuten policy en volledige bereikbaarheid.
» Foodtrends op een rijtje…

ferrari spumantiService en luxe. Dat zijn de thema’s waar het in de tweede helft van 2007 om draait volgens het trendrapport van HBMEO en So PR. In restaurants laten we ons in de watten leggen en betalen we hier graag voor. Zelfs fastfood wordt luxe en restaurants gaan zich onderscheiden door ongekende service. Bedrijven gaan streven naar een 5-minuten policy en volledige bereikbaarheid. Na woensdag gehaktdag en vrijdag visdag wordt Veggy Tuesday geïntroduceerd en drinken we spicy cocktails. Twee keer per jaar hebben de trendwatchers en trendanalisten van HBMEO en SO PR de food trends op een rijtje gezet. Bekijk ze hieronder.

» Bekijk hier ook aan horeca gerelateerde lifestyle trends…

  • Hamburger met truffel-topping
  • Veggy tuesday
  • Fastfood deluxe
  • Duurzaam voedsel
  • Revolution Tea
  • Seizoensgroenten
  • Comfort food
  • Spicy cocktails
  • Carbs zijn helemaal hot
  • Fruits de mer
  • Verse kruiden in de thee
  • 80% pure Inca-chocolade
  • Trendy cognac
  • Gieze Wildeman-peren
  • Gepofte kastanjes
  • Bavarois
  • Crèpes
  • Pro-biotica
  • Warme appelthee
  • Truffelkaas
  • Witte kaviaar
  • Ferrari-spumante
  • Saffraanijs
  • Tibetaans rijstbrood
  • Zelfgemaakte erwtensoep
  • Magnesium
  • Zelfgemaakte chips
  • Geitenmelkcappuccino
  • Deli’s
  • Avondslager
  • Vliersap
  • Jenever
  • Krentenbrood van roggemeel
  • Rozenjam
  • Catwalker cocktails
  • IJswijn
  • Zelfgemaakte karamel