artikel

Master of Retail Marketing in 8 hours

Horeca

Het retaillandschap verandert razendsnel. Ontwikkelingen als de groei van winkelmerken, het internet als retailkanaal en de verschuivende machtsbalans tussen merkfabrikant en retailer maken retailmarketing steeds belangrijker.

Bijblijven in uw vak is een must – óók in retailmarketing. Leren over retailmarketing stopt niet na uw studententijd – het blijft een vak in verandering. Nieuwe technieken, nieuwe theorieën en nieuwe succesverhalen. De ontwikkelingen volgen elkaar razendsnel op, maar bent u nog in staat om uw kennis op peil te houden?

Ga voor één dag terug de schoolbanken in
Tijdens de crash course Retail Marketing hoort u in één dag de laatste en belangrijkste ontwikkelingen in het retail marketing vakgebied. Snel, kort en volledig! In 8 uur wordt uw kennis opgefrist en uitgebreid met retailthema’s die voor u écht van belang zijn. Na afloop heeft u nieuwe inzichten en bent u klaar voor een lange termijn retail marketingstrategie van uw organisatie.

Uniek: 5 retail toppers in 8 uur.
De 5 topcolleges worden uitsluitend verzorgd door absolute topsprekers die hun sporen in het retailvak ruimschoots hebben verdiend. Het is een unieke gelegenheid om deze toppers op één dag bij elkaar te zien. U zult versteld staan van de praktische toepasbaarheid van deze crash course; in ieder college worden praktijkvoorbeelden uit diverse sectoren aangehaald. Ontmoet deze vooraanstaande retailgoeroe’s op 22 mei 2007 in NH Barbizon Palace te Amsterdam. Laat u inspireren en motiveren door de belangrijkste retail inzichten van nu.

Extra aanvulling van uw boekenkast
Bij ieder topcollege ontvangt u een boek dat relevant is voor het topcollege. Uiteraard ontvangt u deze hele set boeken bij aanvang van de Master. Een waardevolle aanvulling op deze dag.

Meer informatie>>>