artikel

Unilever Foodsolutions: Concepten die inspelen op een behoefte

Horeca

Nummer 1 in de categorie Zuivel & kaas, Unilever Foodsolutions, biedt haar afnemers in de professionele keuken steeds meer specifiek ontwikkelde producten en concepten.
Ook in 2008 staat er heel wat op het programma

Unilever Foodsolutions: Concepten die inspelen op een behoefte

Bij monde van channel marketeer horeca Hanna Polma en productmanager dressings Frank Galestien laat Unilever Foodsolutions weten altijd geïnteresseerd te zijn in een goed opgezet en uitgevoerd onderzoek. ‘De uitbreiding van respondenten met outletorganisaties volgend jaar maakt het er straks alleen maar interessanter op. Het is prachtig om de erkenning uit de markt te krijgen voor onze klantbenadering en voor een fantastisch concept als Hellmann’s Sandwich Delight. De unieke eigenschappen van het product, zoals stabiliteit, smaak, minder vet dan gewone roomkaas en het Ik Kies Bewust logo, maken Hellmann’s Sandwich Delight tot één van de parels binnen het assortiment van Unilever Foodsolutions.’

Specifiek ontwikkelen

Beiden geven aan dat Unilever Foodsolutions de groei van de out of home markt nauwlettend volgen. ‘We zijn gespecialiseerd in producten en services voor de professionele keuken. Onder andere onder de bekende merknamen Knorr Garde d’Or, Phase, Calvé, Becel, Hellmann’s, Unox en Alsa wordt een range toonaangevende producten en concepten op de markt gebracht. De groei van Out Of Home consumptie maakt dat we alleen maar meer, op de professionele markt gerichte, proposities zullen ontwikkelen die goed aansluiten bij de behoeften van onze klanten. 2008 wordt wat dat betreft weer een mooi jaar!