artikel

Verpakt ijs is een echt impulsproduct

Horeca

Op stations, bij benzinestations en in iedere supermarkt is verpakt ijs te koop. Toch verwachten uw tklanten dat u ook impulsijs in uw assortiment heeft. Speel in op dit impulsieve koopgedrag door de veelgevraagde ijsjes te verkopen. De winstmarge op verpakt ijs is immers wel zo’n veertig procent. Laat uw keuze sterk afhangen van uw doelgroep. Kinderen houden over het algemeen van zoet en volwassenen vallen vaak op de ‘warmere’ chocoladesmaken.

Verpakt ijs is een echt impulsproduct

Kinderijs

Kinderijs is continue in ontwikkeling. Kinderen houden van nieuwe spectaculaire ijsjes die gebaseerd zijn op tekenfilms of thema’s. Fruitige smaken, grappige vormen en met leuke verrassingen.

Volwassenen

Volwassenen houden meer van de romige vruchten- en chocoladeijsjes. Ieder jaar komen er nieuwe smaken en combinaties die voor een verrassing zorgen naast uw bestaande assortiment aan impulsijs.

Gezondheid

Ook nemen ijsfabrikanten de gezondheidstrend mee wanneer zij nieuw ijs ontwikkelen. Natuurlijke kruiden en vitaminen worden steeds vaker toegevoegd aan ijs. Zo bestaat er waterijs met groene thee en citroen.

Gratis vriezers van de fabrikant

Zet promotiematerialen in