artikel

Van catwalk tot business talk in themawereld HOTEL

Horeca

Wederom zet HotelloTOP dit jaar, in samenwerking met Horecava, de HOTEL Lounge neer. Als hart van de wereld HOTEL gaat deze 5-sterren hotellobby dienst doen als netwerkplein pur sang.

Van catwalk tot business talk in themawereld HOTEL

Bezoekers kunnen er volop waardevolle informatie opdoen over trends & business in de hospitality industrie. Een actueel debat met experts biedt hoteliers inspiratie voor de toekomst. Nieuw is de dynamische catwalk waar de hele dag trends en (product)-presentaties te zien zijn. Ook is er volop ruimte voor nieuwe ontmoetingen tussen hoteliers, standhouders DeliXL, Ecolab, MaxProfit, Freshweb.nl en de Mise en Place group, alsmede de omringende standhouders van de wereld HOTEL. Tot slot organiseert HotelloTOP op de woensdag haar jaarlijks congres, ditmaal over de zin en onzin van Social Media.

Talking Hospitality

De HOTEL Lounge biedt iedere dag een verrassend debat, met een actueel thema, dat toegankelijk is voor alle Horecavabezoekers:

‘Talking Trends’ door Hans Steenbergen – Food Inspiration Magazine

Maandag 10 januari 2011 van 15.00 – 16.00 uur

Hans geeft een Top 10 van de nieuwste Hospitality Trends en gaat daarover met 2 trenddeskundigen in discussie.

‘Talking Business ‘ door Martijn Reintjes – Misset Horeca

Dinsdag 11 januari 2011 van 15.00 – 16.00 uur

Martijn haalt met 3 panelleden breaking news aan binnen de hospitality branche.

‘Het Nieuwe Inkopen’ i.s.m. Horeca Entree en HOTEL-partners

Woensdag 12 januari 2011 van 15.00 – 17.00 uur

Wat is het nieuwe inkopen precies? Waarom is dit een beter alternatief? Wat zijn de voordelen en hoe simpel kan je je inkoopkanalen omzetten? Dit zijn enkele vraagstukken die behandeld gaan worden.

‘Studenten & Young Profs-Day’

Donderdag 13 januari 2011 van 13.00 – 14.00 uur Met als thema ‘Young Profs en de Future in Hospitality’

Thema: Social Media ‘Toy or Tool?’

Als hoogtepunt voor Hotello’s organiseert HotelloTOP woensdag 12 januari het HotelloTOP Year Event. Rode draad dit jaar is het thema Social Media ‘Toy or Tool?’. Dit start wederom met de CEO PowerBrunch voor de CEO’s uit de branche, gevolgd door een uitgebreide lunch in de HOTEL Lounge. Nieuw dit jaar is dat het congres van HotelloTOP in samenwerking met enkele netwerkpartners, waaronder HSMAI en AF&BM, wordt georganiseerd. Vanzelfsprekend is er na afloop de immer drukbezochte netwerkborrel in de Auditorium lounge.

Aanmelding

HotelloTOP is hét netwerkplatform voor afgestudeerden aan de hoge internationale hotelscholen, beter bekend als het platform voor en door “Hotello’s”. HotelloTOP organiseert meerdere bijeenkomsten per jaar, waarbij het Year Event het grootste jaarlijkse evenement is. Kosten voor deelname aan het HotelloTOP Year Event (congres, netwerkborrel en Horecava entree) op 12 januari bedragen € 95,00 (excl.btw). Aanmelden kan via www.hotellotop.com.