artikel

Met gepaste trots

Horeca

Met het vernieuwde logo en een nieuwe cover kan het u niet ontgaan zijn dat uw vertrouwde vakblad Misset Horeca een metamorfose heeft ondergaan. Op basis van uitgebreide lezersonderzoeken is de formule grondig aangepakt. Dikker, kleurrijker, frisser.

Met gepaste trots

We beginnen met analyses en achtergronden op het nieuws in het deel Actueel. Dit deel sluit af met een groot interview met een kopstuk uit de sector, deze keer Caroline Receveur. Daarna volgt het gedeelte Inspiratie. In dit deel vindt u verdieping en inspiratie op het gebied van eten, drinken en slapen. In dit nummer ligt de nadruk op inspiratie, getuige de dikke designspecial. Prachtige fotografie van trendsettende buitenlandse hotspots.

Een nadrukkelijke lezerswens is verdieping in de zakelijke kant van de horeca. Dat volgt in het deel Ondernemen. We sluiten af met het hoofdstuk Culinair. Met dit vernieuwde vakblad willen we u informeren, verrassen en inspireren. Ik ben zeer benieuwd naar uw mening over deze veranderingen. Vanaf nu verschijnt Misset Horeca tweewekelijks. Tot over veertien dagen!

Geert van den Bosch