artikel

HotelloTop Year Event blijft beproefde formule

Horeca

Op woensdag 9 januari 2013 organiseert HotelloTOP – hét netwerkplatform voor Hotello’s – het jaarlijkse HotelloTOP Year Event tijdens de Horecava in Amsterdam RAI. De 9e editie van dit evenement zal bestaan uit onder andere het Year Event Congres en de HotelloTOP Year Event Netwerkborrel. Voorafgaand aan het evenement zal de CEO Power Breakfast plaatsvinden op een andere locatie in Amsterdam. Het HotelloTOP Year Event wordt sinds 2004 jaarlijks georganiseerd door HotelloTOP en is vanaf de eerste editie met 400 bezoekers uitgegroeid tot een groots evenement voor de Nederlandse gastvrijheidsindustrie met zo’n 1.400 bezoekers in 2012.

HotelloTop Year Event blijft beproefde formule
HotelloTop Year Event blijft beproefde formule

HotelloTOP Year Event Congres

Gedurende het HotelloTOP Year Event Congres zullen verscheidene sprekers zich richten op het thema van 2013; ‘Success is a Moving Target’. De sprekers zullen een vertegenwoordiging vormen voor de gastvrijheidsindustrie van het verleden, van het heden en van de toekomst.

Ook zal gedurende het HotelloTOP Year Event Congres de Hotello of the Year Award uitgereikt worden aan de, binnen het thema van 2013, meest succesvolle Hotello. Voor de criteria m.b.t. deelname en voordracht van kandidaten kunt u terecht op de website; www.hotellotop.com.

HotelloTOP Year Event Netwerkborrel
Tijdens de netwerkborrel zullen bezoekers van het congres zich voegen bij bezoekers van de Horecava en deelnemers aan de European Mise en Place Cup 2013 om zo met, naar verwachting, ongeveer 1.400 bezoekers het nieuwe jaar in te luiden.
De afgelopen jaren is het HotelloTOP Year Event uitgegroeid tot hét moment waarop afgestudeerden van de Nederlandse Hotelscholen samenkomen om de banden aan te halen, oude vriendschappen te doen herleven, of onder het genot van een drankje nieuwe zaken te doen.

Thema HotelloTOP Year Event
In 2013 staat het HotelloTOP Year Event in het teken van het thema ‘Success is a Moving Target’. Succes is een persoonlijke keuze. De klassieke Amerikaanse droom van miljonair zijn heeft concurrentie gekregen. Een geslaagd leven is meer dan het saldo op de bankrekening; in plaats van in kwartalen denken we in generaties; hiërarchieën maken plaats voor platte en kleine organisatievormen, er ontstaan nieuwe businessmodellen om waarde te creëren. We gaan van materialisme naar mentalisme.
Succes heeft daarom meer dimensies gekregen dan alleen de financiële. Succes is ook ‘betekenis hebben voor anderen’, ‘doen wat je heel graag wil doen ongeacht de verdiensten’, ‘al je talenten benutten in dienst van een hoger streven’ of een belangrijk deel van je vermogen schenken aan goede doelen zoals Microsoft oprichter Bill Gates doet. Omdat succes in deze nieuwe tijd een persoonlijke keuze is en niet een vaststaand feit, beweegt het doel mee met de levensfase van het individu en het ritme van de wereld. De opdracht voor moderne individuen is te ontdekken wat hen drijft, wat zin geeft en wat echte waarde creëert, voor henzelf en voor hun omgeving.

CEO Power Breakfast
In de ochtend van woensdag 9 januari 2013 brengt HotelloTOP de leiders van de belangrijkste gastvrijheidsbedrijven van Nederland samen. Het evenement is exclusief bedoeld voor CEO’s, Managing Directors, en General Managers van grote, in Nederland gevestigde gastvrijheidbedrijven. Tijdens de jaarlijkse bijeenkomst wisselen de genodigden van gedachten, luisteren zij naar verschillende sprekers, en bespreken zij de stand van zaken binnen de Nederlandse gastvrijheidsindustrie. Aansluitend aan de CEO Power Breakfast sluiten de genodigden aan bij het HotelloTOP Year Event Congres en Netwerkborrel.

HotelloTOP
HotelloTOP is hét netwerkplatform voor Hotello´s. Met zo´n 5.000 relaties door Nederland en daarbuiten richt HotelloTOP zich erop om relaties binnen de gastvrijheidsindustrie te creëren en cultiveren, overdracht van kennis te faciliteren en bedrijven binnen de gastvrijheidsbranche ondersteuning te bieden middels haar netwerk en expertise.
HotelloTOP is onderdeel van Servicecenter HotelloTOP B.V.