artikel

Bob Hutten: creatief, betrokken en modern zakenman

Horeca

Wie wordt er de nieuwe mr. of mrs. Catering? Vandaag stellen we u Bob Hutten van Hutten Exclusieve Catering uit Veghel voor. Een van de acht kandidaten.

Bob Hutten: creatief, betrokken en modern zakenman

Bob Hutten is een creatief en betrokken, modern zakenman. ‘Geld is niet alles. Catering kan voor de prettige dingen des levens zorgen.’

Naam: Bob Hutten.

Categorie: Partycatering en overige.

Functie: Directeur/eigenaar van Hutten Exclusieve Catering uit Veghel.

Belangrijkste taken: Bob Hutten is de spin in het web. Hij stuurt aan, ontwikkelt nieuwe plannen en concepten, nieuw bestuur en beleid, hij lost de knelpunten op, hij is dé man van het relatiebeheer en hij zet de sfeer en toon in zijn bedrijf.

Belangrijkste ontwikkelingen: gestroomlijnde, kwalitatieve processen kosten geld. De groten worden groter. Denkt dat er grote culinaire centra zullen komen die vers en ambachtelijk zullen blijven koken en die de zorg overnemen van kleine maaltijdbereiders.

Doel: De verdere groei en uitbouw van de bestaande drie divisies van het bedrijf; zijnde Hutten Exclusieve Catering (partycatering), Hutten Business Catering (bedrijfscatering), Hutten Institutionele Catering (zorgcatering).

Visie op voeding: Globalisering, high-tech enzovoort vormen een bedreiging voor de menselijke gevoelens. Voeding en catering kunnen de beleving en passie leveren die we in onze maatschappij steeds meer dreigen te missen.

Personeel: Sfeer, arbeidsomstandigheden en arbeidsvreugde zijn net zo belangrijk als het salaris. Ieder individu heeft eigenschappen, mits positief gestimuleerd, die in het voordeel van individu en bedrijf gebruikt kunnen worden. Via een ‘groenekaartensysteem’ kan iedereen bij Hutten al zijn opmerkingen, ideeën, maar ook ongerieven kwijt.

Promotie: Je moet kleur bekennen. In 1999 heeft Hutten Catering zich geprofileerd als een Indiaan die staat voor: passie, beleving, betrouwbaarheid, creativiteit, veelzijdigheid, kwaliteit, kleurrijk, verstandig, doortastend, eerlijk, vredig en voor partnership.

Toekomst: In de voeding ontwikkelen zich twee stromen, een ambachtelijke en een convenience stroom. Want de ene mens kiest voor een individueel voedselpatroon, de andere voor trendvoedsel.

3 sterke en 3 zwakke punten

Drie sterke punten: doorzetter, schept veel kansen, is eerlijk en betrouwbaar.
Drie zwakke punten: is ongeduldig, neemt (toch nog) te weinig tijd voor relatiemarketing, heeft zelf te weinig financiële kennis.