artikel

Drie Mollen: Eigen merk geeft impuls aan groei

Horeca

Het belang van het Foodservicekanaal neemt voor Koffiebranderij en Theehandel “Drie Mollen sinds 1818″ B.V. maar toe. De samenwerking krijgt ook steeds meer vorm. De uitwisseling van informatie en het realiseren van gezamenlijke doelstellingen wordt steeds meer gemeengoed.

Drie Mollen: Eigen merk geeft impuls aan groei

Drie Mollen juicht het initiatief van het FoodService Cooperation onderzoek dan ook van harte toe, zo stelt Marketing Manager Ralf van den Bragt. ,,Het is een prima aanvulling op de 1 op 1 klantevaluaties. Het plaatst de performance van je bedrijf in perspectief en maakt aandachtspunten en klantperceptie inzichtelijk. Het Foodservice kanaal is voor ons een focusmarkt. De professionalisering zet sterk voort en de wens de eigen identiteit te ontwikkelen, wordt steeds duidelijker uitgesproken. Onze kracht, het gezamenlijk ontwikkelen van het eigen merk van de klant, kan de groei van de Foodservicebedrijven een extra impuls geven. Onze goede score op het gebied van betrouwbaarheid reflecteert één van onze basiswaarden, namelijk het opbouwen van een langdurige relatie met onze klanten. Afspraken

nakomen is een voorwaarde, het verrassen van de klant een dagelijks streven.” Naast het tailor made aanbieden van concepten, is Drie Mollen actief met de merken Princess, Bravissimo, Mill House en Gala. ,,Door de acquisitie van de Fair Trade OOH tak, kunnen wij een nog completer pakket aanbieden, naast de andere sustainable initiatieven die wij al ondersteunen en verkopen. Als partner voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen zullen wij daarin een nog actievere rol gaan vervullen.”