artikel

Dutch Hotel Award 2007:

Horeca

De wedstrijd Dutch Hotel Award beleeft z’n vierde editie. We dagen managementteams in Nederland uit mee te doen. Inschrijven is gemakkelijker dan andere jaren. Lees er op Missethotel.nl alles over en schrijf u direct in.
» Alles over Dutch Hotel Award

Dutch Hotel Award 2007:

Winnaar 2006:
‘Een fantastische bekroning voor de communicatie rondom de verbouwing en heropening van ons hotel. De felicitaties van collega’s stroomden binnen. Het heeft ons bovendien veel publiciteit gebracht en met name op het gebied van werving van nieuwe medewerkers bleek de prijs van grote waarde.’ Claudia Pronk, general manager Le Méridien-hotel Des Indes

 

Winnaar 2005:
‘We zijn nog kritischer naar ons product gaan kijken. De Dutch Hotel Award gaf een overweldigend gevoel van overwinning. Landelijk, maar zeker ook in het Maastrichtse. De prijs is een usp die wij nog steeds inzetten in onze communicatie. Het is bovendien een leuke binnen-komer bij contract-besprekingen.’
Harrie Beaumont, eigenaar-directeur hotel Beaumont

 

Winnaar 2004:
‘In het woud van internetaanbiedingen werkt de Dutch Hotel Award als een soort keurmerk. Je komt in de dagelijkse praktijk zelden een aanleiding tegen die je dwingt om tot in alle aspecten van de bedrijfsvoering te gaan zoeken naar de zaken waarin je met je team juist zo succesvol bent. Deze motivatie-exercitie hebben wij ervaren als onze grootste winst.’
Floris-Jan Zwaag, directeur Delta hotel

 

» Ook meedoen? Schrijf u hier direct in..