artikel

HotelloTOP Year Event

Horeca

Wat zijn de gouden eieren, de succes-factoren, voor de toekomst? Het HotelloTOP Year Event biedt het antwoord op 14 januari in het RAI Congrescentrum.

HotelloTOP Year Event

Aan de hand van vier symbolische gouden eieren gaat het HotelloTOP Year Event in op het thema ‘Visioning the Future’. Deze gouden eieren zijn: een heldere visie van het Management Team, een gepassioneerd en participerend team, loyale klanten en de mogelijkheid om te veranderen. Doel van het congres is inzicht te geven hoe je als ‘hotello’ succesvol kunt ingaan op de snelle veranderingen in onze maatschappij.

Het programma

Reinier Heijenberg over managementvisie

Heijenberg, strategieadviseur en communicatiedeskundige, gaat in op het eerste ‘gouden ei’, het belang van een heldere visie van het Management Team. Volgens Heijenberg besteedt de gemiddelde manager of ondernemer zeer weinig tijd aan strategische vraagstukken.

Jan Gunnarson over hostmanship

Deze Zweedse keynote speaker belicht de gouden eieren ’Gepassisoneerd, partici-perend team’ en ‘Loyale klanten’. Hotello’s onderscheiden zich als ‘gastvrijheid-managers’. Maar wat is eigenlijk echte gastvrijheid? Gunnarsson is pionier en autoriteit in de Zweedse vrijetijdssector en de grondlegger van Hostmanship. Hostmanship is een nieuw fenomeen binnen integraal gastvrijheidmanagement en helpt bedrijven uit diverse branches hun relatie met klanten, medewerkers en stakeholders te versterken. Hostmanship is de kunst, mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn.

Onderzoek naar toekomstgerichtheid hotello’s

Onderzoeksbureau Foodstep presenteert de resultaten van een onderzoek onder het netwerkplatform van HotelloTOP. Hoe gaan deze ‘hotello’s’ om met ‘Visioning the Future’?

Verkiezing ‘Hotello of the Year’

Ook dit jaar wordt de verkiezing ‘Hotello of the Year’ gehouden. De Hotello die het beste gepresteerd heeft op het thema van het vierde gouden ei ‘Mogelijkheid om te veranderen’ gaat met deze titel naar huis. Na een voorselectie kiezen de aanwezige hotello’s de winnaar tijdens het congres.

Aanmelding

HotelloTOP is hét netwerkplatform voor afgestudeerden aan de hoge internationale Hotelscholen, beter bekend als ‘Hotello’s’. HotelloTOP organiseert meerdere bijeenkomsten per jaar, het grootste evenement is het HotelloTOP Year Event. Het HotelloTOP Year Event is alleen toegankelijk voor afgestudeerden aan de hoge internationale hotelscholen. Kosten voor deelname bedragen € 75,-, dit is inclusief een bezoek aan de Horecava. Aanmelden kan vanaf eind november via www.hotellotop.com.