artikel

JohnsonDiversey: Optreden als adviserend specialist

Horeca

JohnsonDiversey ziet een toenemende behoefte aan efficiëntie bij haar klanten. Zij streeft naar complexiteitsreductie voor de klant en een borging van de voedselveiligheid. De missie is om klanten alle zorgen met betrekking tot hygiëne uit handen te nemen. Samenwerking daarin is cruciaal.

JohnsonDiversey: Optreden als adviserend specialist

JohnsonDiversey bewerkt de Foodservice markt met professionele merken zoals Suma, TASKI en Soft Care. SafeKey is het merk waarmee de klanten geholpen worden bij het borgen van de voedselveiligheid (HACCP). Channels Director Hugues Robert: ,,De Foodservice markt is groeiend en mede daardoor zéér belangrijk. Afgelopen jaren hebben wij met een verkoop- en serviceteam van meer dan 100 mensen hier sterke nadruk opgelegd. Daarnaast zijn wij met veel nieuwe innovaties gekomen aangaande voedselveiligheid en kostenbeheersing. Reductie van de complexiteit in het Foodservicekanaal is voor ons belangrijk richting handelspartners en klanten. Goede onderlinge samenwerking zorgt dat wij de klanten ‘Hygiëne Zonder Zorgen’ kunnen bieden.” Het FoodService Cooperation Onderzoek past precies in de bedrijfsvoering.

‘Wij onderzoeken regelmatig de klanttevredenheid. In dit onderzoek zijn de voornaamste leveranciers uit de FoodService vergeleken, waardoor benchmark mogelijk is. Onze derde plaats toont dat we op de goede weg zijn, maar dat er ook zeker mogelijkheden zijn tot verbetering om de klant nog beter te bedienen.’ Een apart Trade Foodservice team en initiatieven op het gebied van gezamenlijke verkopen, categorie management en efficiënte logistiek vormen een aanzet tot verdere verbetering van de samenwerking.

Reageer op dit artikel