artikel

Keten Plaza: vergroot oplage folders

Horeca

Cafetariaketen Plaza gaat de oplage van haar folders verdrievoudigen. De 28 aangesloten ondernemers kunnen ieder gemiddeld zo’n 7500 folders laten verspreiden. Plaza foldert tien keer per jaar. De totale oplage is gestegen van zo’n 50.000 naar 162.000 brochures. ‘We besteden altijd veel zorg aan onze folders’, vertelt Plaza-directeur Jan-Hein Aarts.

Keten Plaza: vergroot oplage folders

‘Vanuit de ondernemers kwam de vraag om meer postcodegebieden te benaderen om zo meer nieuwe klanten te winnen. Wij denken dat juist in een tijd dat de markt onder druk, je moet reageren.’De grotere oplage en de verspreiding worden betaald uit de algemene middelen. ‘De ondernemer kost dit dus niets extra. Door de groei van onze keten, kunnen we dit doen.’ Plaza hoopt dit jaar te groeien naar 40 vestigingen. ‘Als het echter 38 zijn, is dat ook okay. We willen de groei wel aankunnen.’

‘Vanuit de ondernemers kwam de vraag om meer postcodegebieden te benaderen om zo meer nieuwe klanten te winnen. Wij denken dat juist in een tijd dat de markt onder druk, je moet reageren.’De grotere oplage en de verspreiding worden betaald uit de algemene middelen. ‘De ondernemer kost dit dus niets extra. Door de groei van onze keten, kunnen we dit doen.’ Plaza hoopt dit jaar te groeien naar 40 vestigingen. ‘Als het echter 38 zijn, is dat ook okay. We willen de groei wel aankunnen.’