artikel

Mijn 2011: Karin Lindenhovius

Horeca

Bedrijf: Amsterdam RAI
Functie: productmanager

Mijn 2011: Karin Lindenhovius

Wat is het persoonlijke hoogtepunt van het afgelopen jaar en waarom?

De geboorte van mijn zoontje Sid. Het waarom behoeft geen uitleg….

Wat is het zakelijke hoogtepunt van het afgelopen jaar en waarom?

Het zakelijke hoogtepunt van 2011 schrijf ik nog toe aan december 2010, omdat de grote switch in mijn professionele leven toen in gang is gezet: na jaren als zelfstandig horecaondernemer ben ik aan de slag gegaan als Managing Director bij Mondiale Nederland BV. Van daaruit ben ik, na het begeleiden van de verkoop van de beurs VENUEZ Hospitailty & Style Event in juni 2011 aan Amsterdam RAI, bij laatstgenoemde organisatie in dienst getreden als productmanager bij het beursteam Food. Hier heb ik het enorm naar mijn zin en vind ik veel uitdaging in mijn verantwoordelijkhedenpakket.

Welk rapportcijfer geef je 2011 en waarom?

Ik geef 2011 een 9, omdat het mij persoonlijk veel heeft gebracht. Indien de economie zich hersteld had en daarmee de horecabranche ook in een rustige vaarwater was gekomen, had het van mij een 10 gekregen.

Welke internationale trends uit de horecabranche doen in 2012 Nederland aan?

Het laten rijpen van coctails in houten vaten om op deze manier een uniek en specifiek product te ontwikkelen voor de liefhebber.

Welke drie zakelijke doelen heb je je voor 2012 gesteld?

1) De verschillende beursconcept uit het domein Food van Amsterdam RAI doorontwikkelen zodat ze hun positie in de markt kunnen verstevigen en de gestelde doelstellingen behalen; eea uitzetten in strategische plannen.

2) Persoonlijke groei in mijn huidige rol teneinde maximaal resultaat te kunnen leveren en volgende stappen mogelijk te maken.

3) Het vinden van de juiste balans in mijn professionele en prive leven, teneinde aan mijn professionele ambities geen concessies te hoeven doen