artikel

Perfetti Van Melle: Actief samenwerken met partners

Horeca

Het delen van de visie met partners en het uitvoeren van diverse category management projecten hebben er mede aan bij gedragen dat we hoog scoren op betrouwbaarheid en vakkennis. Het toevoegen van waarde, kwaliteit
en innovativiteit aan de categorie is de uitgangspositie.

Perfetti Van Melle: Actief samenwerken met partners

Aan het woord is trade marketeer Annemieke Hulst-Kleibeuker, die aangeeft blij te zijn dat de handelspartners erkennen dat Perfetti Van Melle samen met hen op een succesvolle manier aan de categorie bouwt. ,,Het Foodservice kanaal is erg belangrijk voor ons, waarin we vertegenwoordigd zijn met de merken Mentos, Klene, Fruittella, Smint, Frisk, Chupa Chups en Van Melle. Wij werken actief samen met onze partners om tailor made oplossingen te ontwikkelen, zowel op het gebied van schapruimte als op het gebied van roductontwikkeling.” Hulst-Kleibeuker geeft aan dat de innovatiedrang groot is. ,,Met name de introducties van Mentos Chewing Gum en Klene zijn zeer succesvol en zullen ertoe bijgedragen hebben dat we een hoge waardering hebben gekregen op het aspect innovatie.

Binnen het segment kauwgum is Mentos Chewing Gum bottle een echt vernieuwende en marktverruimende introductie en het segment groeit sterk. Het is belangrijk om op een juiste manier in te spelen op de verschillende behoeftes van de consument. Maar ook om voor de verschillende kanalen specifieke oplossingen te bieden om meer presentatieruimte te creëren. Dat vertaalt zich direct terug in de omzet.”