artikel

Vakblad Misset horeca ondergaat een metamorfose

Horeca

Uw vakblad Misset Horeca is vernieuwd. Aan de buitenkant: dikker, een frissere layout, een nieuw logo en een meer glossy look. Maar ook binnenin het blad: de inhoud gaat verder en dieper en biedt meer dan voorheen inspiratie en herkenning voor de horecaprofessional op het gebied van eten, drinken en slapen. De vernieuwde Misset Horeca staat boordevol trends, achtergronden bij het nieuws, hotspots en culinaire vakinformatie. Ook ondernemersinformatie op het gebied van onder meer wet- en regelgeving, financiën en marketing ontbreekt niet.

Vakblad Misset horeca ondergaat een metamorfose

Wat gebeurt er met mijn abonnement?

Helemaal niets. U blijft Misset Horeca gewoon in uw brievenbus ontvangen. En niet alles verandert: de abonnementsprijs blijft gelijk

Hoe vaak verschijnt de vernieuwde Misset Horeca?

Eens per twee weken verschijnt een dikkere uitgave dan voorheen.

Wat gebeurt er met Misset Restaurant, Misset Café en Misset Hotel?

Deze inspiratiemagazines zijn voortaan geïntegreerd in het vernieuwde vakblad.

Waarom deze vernieuwing?

Na uitgebreid onderzoek, waarbij we ook veel lezers hebben gesproken, zijn afgewogen keuzes gemaakt. De rol van internet bij het dagelijkse nieuws is enorm toegenomen. Dat blijkt ook uit het succes van website www.missethoreca.nl en de nieuwsbrieven. Het vakblad heeft weliswaar nog steeds een zeer belangrijke functie, maar krijgt een andere rol die niet meer vraagt om een wekelijkse verschijnfrequentie. Meer achtergronden bij het nieuws, inspiratie en advies zijn de belangrijkste lezerswensen. Deze zijn meegenomen in het ontwikkelen van de nieuwe redactionele formule, waarbij Verdieping, Ziel en Zakelijkheid de sleutelwoorden zijn.

Lees voor meer achtergrondinformatie ook het artikel “Metamorfose voor Misset Horeca”.

Bent u nog geen abonnee, maar wilt u wel graag kennismaken met de vernieuwde Misset Horeca? Klik dan hier voor een proefabonnement en ontvang 3 nummer voor €10,-. Dit abonnement stopt automatisch.

Heeft u andere vragen? Neem dan contact met ons op via onze Klantenservice:

emailadres: klantenservice@reedbusiness.nl

telefoonnummer: 0314 – 358 358