artikel

‘Veel aandacht voor “to go” trend

Horeca

Jacques Janssen en Bonnie Poelhuis van het bedrijf Huhtamaki van Leer uit Groenlo.

‘Veel aandacht voor “to go” trend

Waarom staan jullie op deze beurs?
‘Wij brengen hier onze nieuwe concepten “to go” en “clinet range”onder de aandacht. Het “to go concept” is gebaseerd op de trend om koffie, soepen en dergelijke niet meer op de plek van aanschaf te nuttigen, maar juist mee te nemen. In het Engels heet dit “to go”, vandaar. De “clinet range” is milieuvriendelijk en geproduceerd van recyclebaar materiaal.’

Wat is jullie indruk van de beurs?’
Mede door het ontbreken van de brouwerijen, is er dit jaar veel geïnteresseerd publiek. Voor ons is deze Horecava daarom een prima beurs. Tijdens een rondje op de beurs, zagen we overigens dat ook andere producenten aandacht besteden aan de nieuwe “to go” trend. Dit buiten de geijkte middelen om.’