artikel

Horeca Top 100 2014 nr. 54: Grand Hotel Huis ter Duin

Horeca

De beste reclame komt soms uit onverwachte hoek. Dat de Amerikaanse president Barack Obama tijdens zijn bezoek aan Nederland de nacht doorbracht in een suite van Huis ter Duin zal directeur Stephan Stokkermans hebben doen gloeien van trots. Het zal de stijgende lijn versterken die in 2013 werd ingezet.

Nu al ziet Stokkermans een duidelijk herstel van de zakelijke evenementenmarkt en dat is een belangrijke kurk waarop zijn hotelschip drijft. December viel wel tegen, maar de portefeuille met evenementen is inmiddels weer goed gevuld. Een ‘substantieel bedrag’ gaat dit jaar naar gevelrenovatie en het vervangen van panoramaliften en tapijten in de openbare ruimten. Hopelijk inspireert het de mannen van bondscoach Louis van Gaal om het in Brazilië ver te schoppen. Want traditiegetrouw blijft Huis ter Duin het vaste verzamelpunt van Oranje.

Vestigingen: 1
Omzet: €19,5 miljoen (€20 miljoen) ▼ 2,5%
Rapportcijfer: 7 / economisch klimaat: 7
Verwachte omzetgroei: nvt

www.huisterduin.nl