artikel

Horeca Top 100 2015 nummer 58: Intratuin

Horeca

 

Positie 2014: 55
Vestigingen: 52
Omzet 2014: €19,7
Omzet 2013: €18,8
Stijging: 4,8%
Rapportcijfer: 7
Economisch klimaat: 7
Verwachte omzetgroei: 3%

De discussie over de combinatie horeca en retail die in veel binnensteden speelt, gaat al jaren voorbij aan Intratuin. Vrijwel alle Intratuin- vestigingen beschikken ook over een Tuincafé en deze lopen als de spreekwoordelijke tierelier. De meeste tuincentra zijn zo groot, dat ze bijna zijn verworden tot een dag-attractie. Na het slenteren langs struiken, planten, kruiden en vijverattributen, is het goed bijkomen achter een vers belegd broodje of een kop koffie. Hier is het ook mogelijk om te ontbijten, te lunchen of met een groep vriendinnen een High Tea te bestellen. Bij een aantal Intratuin’s is ook een winkel aanwezig, waar onder andere de koffiebonen gekocht kunnen worden waarmee de espresso en
de cappuccino zijn bereid. Dit onder de noemer Aan de Dis. We schreven het al, vertel ze bij Intratuin niet hoe je horeca en retail moet mixen. Ze doen niet anders.
www.intratuin.nl