artikel

Horeca Top 100 2015 nummer 62: UMH Group / George

Horeca

 

Positie 2014: 67
Vestigingen: 16
Omzet 2014: €17
Omzet 2013: €14
Stijging: 21,4%
Rapportcijfer: 8
Economisch klimaat: 8
Verwachte omzetgroei: 10%

‘Komend jaar zal er gewerkt worden aan het merk George’. Met de laatste zin van het stukje van vorig jaar beginnen we nu. Want de woorden van directeur Niels Reijers zijn uitgekomen. Liefst vijf George’s zijn er nu. Afgelopen jaar openden er onder andere een George Beach Bar in Zandvoort en kwam er in Amsterdam een George Bistro bij, een concept gebaseerd op ‘burgers, chicken, lobster en mooie wijnen per glas’. Reijers blijft zich storen aan de gemeente die te veel beslag legt op tijd en geld, wat het ondernemen in de weg staat. Neemt niet weg dat hij zich er niet door laat tegenhouden. Voor dit jaar
staat de opening van meerdere zaken op de rol, waaronder San George, een Italiaans zusje van George. In mei is er een in Amsterdam geopend. Ook wordt geld gestoken in de opleiding van het personeel. Verstandig, nu er met al die zaken steeds meer gedelegeerd moet worden.
www.umhgroup.nl