nieuws

Best Western start Hospitality School

Horeca

Best Western Hotels Nederland start volgend jaar met de Best Western Hospitality School. Het betreft een breed pakket trainingen voor hoteldirecties en -personeel en is onder het motto ‘niet de klant, maar het team is uw boterham’ vooral gericht op teambuilding binnen de hotels. De kick off voor het trainingsprogramma werd afgelopen maandag gegeven in het Dish Hotel in Enschede, in aanwezigheid van Suzi McDonald, vice president international operations van Best Western International.

De Hospitality School biedt trainingen onder de naam Best Western Specials. In de trainingen Best Western, dat zijn wij! en Training voor Ondernemers staan de keten zelf en de gastvrijheid centraal. Het trainingscluster Sales & Service (menu-engineering, service & selling en gastgericht werken in de frontoffice) is bestemd voor de Best Western-medewerkers. Management en Begeleiding is een training voor leidinggevenden. Professioneel leidinggeven en Trainingen voor trainers/mentoren zijn speciaal bestemd voor het middenkader. De cursus Teamcoaching is volgens de cursusmakers uitstekend geschikt voor management, middenkader en teamleiders. Voor de frontoffice, reservations- en banquetsales managers is er een training Yieldmanagement. Tot slot zijn er twee trainingen Bedrijfshulpverlening.
Suzi McDonald prees het bestuur van Best Western Hotels Nederland voor z’n initiatief. Nederland is het eerste land met een Best Western Hospitality School. Andere landen zullen volgens haar snel volgen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels