Champagne met een frietje

'POP kun je zelfs uit het flesje drinken en tóch chic blijven', zegt leverancier PR Nederland Groupe Pernod Ricard. 'Of drink POP met een rietje.'Het knalblauw en zilver van de flesjes vervangt de standaardkleuren van de reguliere champagnemerken. Net als in Londen, New York en Parijs worden de flesjes (20 cl) in ons land alleen

'POP kun je zelfs uit het flesje drinken en tóch chic blijven', zegt leverancier PR Nederland Groupe Pernod Ricard. 'Of drink POP met een rietje.'
Het knalblauw en zilver van de flesjes vervangt de standaardkleuren van de reguliere champagnemerken. Net als in Londen, New York en Parijs worden de flesjes (20 cl) in ons land alleen verkocht in exclusieve bars en clubs. De slogan van POP is: be ready at all times for a celebration.

Voor informatie: PR Nederland Groupe Pernod Ricard, Tilburg. Tel. (013) 465 26 00. www.pop-champagne.com