nieuws

Catering Magazine nr.11 2001

Horeca

Deze maand in Catering Magazine de gevolgen in de cateringbranche van de aanslagen in de VS. Verder de genomineerden van de CM Awards en een kijkje achter de schermen van internet, het medium dat ook de catering meer en meer in zijn greep krijgt.

Aanslagen in de VS

De gevolgen van de aanslagen op 11 september in New York en Washington zijn zich nu ook in de cateringbranche steeds duidelijker aan het aftekenen.Zakenmensen verkiezen video-conferencing boven het zelf in een vliegtuig stappen en dat merken horeca en catering direct in de portemonnee.

CM Awards

Vijftien genomineerden in vijf verschillende categorieën zullen op 23 november aanstaande acte de présence geven in het Tilburgse Regiobureau van Politie. Daar horen ze wie van hen zich winnaar mogen noemen van een Catering Magazine Award 2001.Uiteraard heeft Catering Magazine gezorgd voor een mooi en verrassend randprogramma.

Internet:hoe pak je het aan?

Een saaie website is dodelijk. Maar te veel spektakel werkt ook niet. Welke misstappen maken we? Hoe moet het wel? Wat kost het allemaal? We nemen een kijkje achter de schermen van internet, het medium dat ook de catering meer en meer in zijn greep krijgt. Wie het slim speelt, heeft daar veel voordeel van.

Desserts

Het dessert is een bewerkelijk product en daardoor het ondergeschoven kindje van de horeca en catering. Dit tot genoegen van de industrie. Maar de echte patissier geeft zich niet gewonnen:’De nieuwste trend wordt de desserttaart. Met een lekker glas dessertwijn erbij en genieten maar.’

Emotional marketing

Emotional marketing, ofwel belevingsmarketing. Dat was het onderwerp dat centraal stond tijdens het Fano Food Forum van 24 september in Hilversum. En waar kon die discussie beter plaatsvinden dan in het Europese hoofdkantoor van sportattributen-gigant Nike?

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels