nieuws

Whiskey promoten

Horeca

‘What’s the Rush?’ is het nieuwe thema van Jameson Irish Whiskey. Om dit thema te ondersteunen promoot het bedrijf in maart de sterke drank in een aantal geselecteerde horecagelegenheden in Rotterdam en Utrecht.In een grand café zetten acteurs op amusante wijze de bezoekers op het verkeerde been. Op deze manier zorgen ze ervoor dat ze […]

‘What’s the Rush?’ is het nieuwe thema van Jameson Irish Whiskey. Om dit thema te ondersteunen promoot het bedrijf in maart de sterke drank in een aantal geselecteerde horecagelegenheden in Rotterdam en Utrecht.
In een grand café zetten acteurs op amusante wijze de bezoekers op het verkeerde been. Op deze manier zorgen ze ervoor dat ze het thema ‘What’s the Rush?’ onder de aandacht brengen. De acts worden uitgevoerd door stand-up beroepsacteurs die weten wat wel en niet kan in drukke horecagelegenheden. Het amusement duurt zo’n twintig minuten. Na de live act kunnen bezoekers van de horecagelegenheid voor een gering bedrag kennismaken met de smaak van de Ierse whiskey.

Voor informatie: PR Nederland Groupe Pernod Ricard, Tilburg. Tel. (013) 465 26 00.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels