nieuws

Nieuwe snack in Flintstones-stijl

Horeca

Snackproducent IgloMora start medio mei op televisie een reclamecampagne voor de onlangs gelanceerde Kipknots.

Het spotje breekt bovendien een lans voor de cafetariabranche. De nieuwe kipsnack heeft de vorm van een knots. Het kippenvlees, voorzien van een krokant laagje, zit aan een botvormig stokje. ‘In de introductie leggen we dan ook een link met het stenen tijdperk’, zegt Nicole van Doorn, Category Manager snacks bij IgloMora. ‘Dat doen we met ondersteuning van de tekenfilmserie The Flintstones’. Om de cafetariabranche nadrukkelijk bij de promotie te betrekken, kan de snackbarhouder aan de klant tijdelijk bij iedere Kipknots gratis een magneetje met een Flintstonesfiguur geven. Voorts is het televisiespotje, waarin boegbeeld Cora in een oertijdsetting weer een hoofdrol vervult, deels gesitueerd in een prehistorische snackbar. ‘Met de reclame voor de nieuwe snack willen we een duidelijke verwijzing maken naar de cafetaria’, aldus Van Doorn.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels