Horeca partner op de markt

Elsevier bedrijfsinformatie heeft dit jaar de Horeca Partner op de markt gebracht, een gids voor zowel de startende als de ervaren horecaondernemer in midden- en kleinbedrijf.

De gids beschrijft de basisbeginselen van de horeca in theorie en praktijk en gaat door middel van subhoofdstukken dieper op de zaken in. De inhoud is afgestemd op de problematiek van alledag. Personeelsmanagement, gastengedrag, marketing en promotie, financiën, juridische zaken en belangwekkende trends zijn hier enkele voorbeelden van. Ondernemers uit diverse lagen van het vak voegen daar hun professionele en persoonlijke ervaringen aan toe. Daarnaast is zijn stappenplannen en checklisten bijgevoegd.
De losbladige uitgave bestaat uit 200 pagina’s en vormt het eerste deel van een boekwerk dat samen met andere vervolgdelen in een map kan worden bewaard. Vijf maal per jaar brengt Elsevier een aanvulling uit die ongeveer 85 pagina’s bevat. Voor meer informatie en bestellingen: tel. (0314) 358 358.