nieuws

Facelift voor promotie Nederland

Horeca

Met onder meer foto’s en een nieuwe promotiefilm gaat de toeristische koepelorganisatie TRN het imago van Nederland oppoetsen.

Want we zijn meer dan klompen en tulpenbollen, vindt TRN. De nieuwe aanpak krijgt stap voor stap gestalte, aldus de organisatie in een persbericht.Vanwaar een facelift? Zit het soms niet goed met de wijze waarop we ons land op dit moment aan de man brengen?

Directeur Hans van Driem van TRN vindt dat we veel te bescheiden zijn. Volgens hem zouden we in de promotie meer nadruk moeten leggen op onze kwaliteiten. ‘We doen onszelf tekort. Buitenlanders weten ons meestal haarfijn te vertellen waar we goed in zijn: creatief, gedurfd, innovatief en modern zijn daarbij de sleutelwoorden.’ Qua fotografie en grafisch ontwerp wil TRN in haar nieuwe uitingen steeds meer gebruikmaken van de kwaliteit die ons land te bieden heeft.

‘Topfotografen en -ontwerpers moeten de weg naar Leidschendam (waar het hoofdkantoor van TRN is, red.) weer weten te vinden’, vindt Van Driem. ‘We willen de krachten bundelen en ook in onze uitingen laten zien wat voor moois in ons land wordt gemaakt.’

Reageer op dit artikel