Workshop promotie IJsvak 2002

Hoe kunnen we op een optimale manier communiceren met onze klanten en ons product goed promoten?' Deze vragen staan centraal tijdens een workshop die dagelijks onderdeel is van de IJsvak 2002.

De nationale ijsbeurs, georganiseerd door KHN-sector Fastfood- en IJsbedrijven, vindt op dinsdag 26 en woensdag 27 februari plaats in Hotel Van der Valk in Vianen.De workshop belicht een op maat gesneden marketingtraject voor de ambachtelijke ijsbereider, dat is geïnitieerd en ontwikkeld door het IJscentrum in Wageningen. Hier vindt in maart ook een opleidingsdag ten aanzien van het traject plaats, waarna de ondernemer kan deelnemen aan gezamenlijke promotionele acties voor de ijssalons.

De inleidende workshop wordt 26 februari gehouden van 14.00 tot 14.30 uur en 27 februari van 11.30 tot 12.00 uur.Maar er is meer te doen tijdens IJsvak 2002. Zo presenteren ruim 20 bedrijven hun producten en diensten. Daarnaast vindt op dinsdag de vakwedstrijd om De Gouden IJsspatel plaats. Een jury beoordeelt het ijs van naar verwachting zo’n 75 ijsbereiders uit binnen- en buitenland. De smaak waar het dit jaar om draait is banaan. Een dag later strijden de deelnemers om De Gouden IJscoupe. Uiteindelijk mag de kandidaat met de meeste punten over beide competities zich IJssalon van het Jaar noemen.IJsvak duurt beide dagen van 10.00 tot 18.00 uur. De entree bedraagt €16,- inclusief een lunchbuffet.