Formule Smulwereld adverteert op radio

Cafetariaformule Smulwereld gaat reclame maken op nationaal te beluisteren radiostations. Vanaf maart brengt organisatie 320 keer een commercial op de radio ten gehore.

Het plan is gelanceerd tijdens de in december gehouden jaarvergadering van de Smulwereldformule. De deelnemende ondernemers van de cafetariaformule van Fast Food Concepts kregen het door Bart Chabot ingesproken radiospotje te horen. Volgens formulecoördinator Angelique Stroot van Smulwereld waren de reacties enthousiast. ‘Inmiddels heeft de overgrote meerderheid van de cafetariaondernemers zich bereid verklaard hieraan financieel te willen bijdragen.’De totale kosten van het project bedragen rond 135.000 euro. Het bedrag moet in drie gelijke delen worden opgebracht. Deelname door moederbedrijf FFC en de aangesloten cafetaria’s is inmiddels zeker. Voor het resterende bedrag worden de voorkeursleveranciers van de organisatie benaderd. ‘Die worden dan, bijvoorbeeld in combinatie met een actiemenu, genoemd in de commercial’, aldus Stroot.