nieuws

Misset Horeca nr. 1 2002

Horeca

Deze week in de Misset Horeca:
* Hotelbon wordt Clubcard
* Pasta Company
* Koken met een signatuur:Chefkok Pascal Jalhaij
* Portret de Drie Gezusters

Hotelbon wordt Clubcard

Hotelbonpionier Chris Luken heeft z’n aandelen teruggekocht. ‘ Het geeft een enorme kick als je toko weer van jezelf is. Ik heb weer helemaal het tsjakka-gevoel.’ En meteen veranderde hij het concept: het ticket voor drie overnachtingen is nu een clubcard voor een jaar hotelverblijf.

.

Pasta Company

Jarenlang werkten de jongens van de Pasta Company op Amerikaanse cruiseschepen. Ze raakten er in de ban van het Amerikaanse conceptdenken. Veel ‘value for money’ is hun devies. Inmiddels openden ze vestiging nummer vier van hun eigen keten. Het publiek staat in de rij voor de menuutjes van €12,50.

Koken met een signatuur

De kookkunsten van chef-kok Pascal Jalhaij springen steeds meer in het oog. ‘Het liefst wil ik over een half jaar een aantal echte culinaire kenners aan tafel, en hen dan mijn gerechten laten proeven. Voor mij is dat de enige graadmeter die zegt waar je staat. Afgerekend worden op je signatuur. Daar moet het om draaien.’

Een klant heeft altijd wat te zien

Nog dezelfde dag dat horeca-entrepeneur Sjoerd Kooistra De Twee Heeren in Tilburg overnam, lag het het complete interieur op straat. Drie maanden later glimt de nieuwe inrichting van De Drie Gezusters de klant tegemoet. Misset Horeca volgde het werk van Robin Bliault van Scorpio Design op de voet.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels