Grolsch lanceert tweede biermerk

Grolsch lanceert een tweede biermerk voor de Nederlandse markt. Het nieuwe biermerk zal los staan van het merk Grolsch. Vanaf 13 mei komt het op de Nederlandse markt. Tijdens de perspresentatie 15 april 2002 zal deze beslissing worden toegelicht. Hier worden de merknaam en de producten ter plekke onthuld. Hoewel er altijd nog een grote

Grolsch lanceert een tweede biermerk voor de Nederlandse markt. Het nieuwe biermerk zal los staan van het merk Grolsch. Vanaf 13 mei komt het op de Nederlandse markt.

Tijdens de perspresentatie 15 april 2002 zal deze beslissing worden toegelicht. Hier worden de merknaam en de producten ter plekke onthuld.

Hoewel er altijd nog een grote belangstelling is voor pils en speciaalbieren, is sprake van zich langzaam wijzigende consumentenvoorkeuren. Met het nieuwe merk wil Grolsch de populariteit van het biersegment uitbouwen. Volgens Grolsch is de smaak, de verpakking en het imago van het bier opvallend, vernieuwend, trendy en aspiratief.