nieuws

Domino’s Pizza start campagne op tv

Horeca

Domino’s Pizza start als eerste pizzabezorgservice een nationale actie die door een tv campagne wordt ondersteund. De campagne loopt gedurende het gehele vierde kwartaal.

Naast de tv campagne zal de actie ook ondersteund worden met folders en winkelmaterialen. Verder start Domino’s met het communiceren van een nationaal 0900-nummer om het bestelmoment voor de consument nóg gemakkelijker te laten verlopen.

Jeroen Berendsen, Algemeen Directeur van Domino’s Pizza Nederland: ‘In onze bedrijfsfilosofie zijn de kwaliteit van de pizza’s en de gegarandeerde bezorgservice binnen dertig minuten cruciaal. Wij streven ernaar de beste pizzabezorger te zijn van Nederland en hebben de ambitie om op korte termijn een landelijke winkeldekking te realiseren. Kortom, de nadruk ligt op penetratiegroei, wat tot een verdere omzetgroei moet leiden. Daar past een nationale campagne bij die ons dichter bij de consument brengt’.

Naast de tv campagne zal de actie ook ondersteund worden met folders en winkelmaterialen. Verder start Domino’s met het communiceren van een nationaal 0900-nummer om het bestelmoment voor de consument nóg gemakkelijker te laten verlopen.

Jeroen Berendsen, Algemeen Directeur van Domino’s Pizza Nederland: ‘In onze bedrijfsfilosofie zijn de kwaliteit van de pizza’s en de gegarandeerde bezorgservice binnen dertig minuten cruciaal. Wij streven ernaar de beste pizzabezorger te zijn van Nederland en hebben de ambitie om op korte termijn een landelijke winkeldekking te realiseren. Kortom, de nadruk ligt op penetratiegroei, wat tot een verdere omzetgroei moet leiden. Daar past een nationale campagne bij die ons dichter bij de consument brengt’.

Reageer op dit artikel