nieuws

Makro winnaar E-mail Marketing Awards

Horeca

Makro en Planet Media Group zijn de grote winnaars geworden tijdens de Tweede Nationale E-mail Marketing Conferentie, die vorige week plaatsvond in het Rosarium in Amsterdam.

De prijs voor de beste E-mail Publishing-campagne ging naar Makro Nieuwsbrief. Planet Media Group sleepte de Nationale E-mail Marketing Award in de wacht.

De prijzen zijn uitgereikt door juryvoorzitter Marc Borgers, co-auteur van het boek ‘Succesvolle e-mailmarketing’. De ruim tweehonderd aanwezigen op de conferentie brachten samen met de jury een stem uit op de genomineerden, nadat die eerder op de middag hun case hadden toegelicht in de vorm van een presentatie. Vooraf had de jury een keuze gemaakt uit de circa veertig inzendingen en in totaal zes cases aangewezen die in aanmerking kwamen voor de awards. De genomineerden in In de categorie E-mail Publishing waren Funda, Makro en Staatsloterij.

De jury – die naast zelfstandig marketingadviseur Borgers bestond uit Martijn Nieuwenhuis van Dynamic Zone, Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org en Peter Joziasse van TPG Post – constateerde een stijgende lijn zowel in aantal als in de kwaliteit van de inzendingen. Zij heeft de ingezonden e-mailcampagnes getoetst op effectiviteit, creativiteit, inzet van middelen, integratie met overige communicatie en de functionaliteit.

De prijs voor de beste E-mail Publishing-campagne ging naar Makro Nieuwsbrief. Planet Media Group sleepte de Nationale E-mail Marketing Award in de wacht.

De prijzen zijn uitgereikt door juryvoorzitter Marc Borgers, co-auteur van het boek ‘Succesvolle e-mailmarketing’. De ruim tweehonderd aanwezigen op de conferentie brachten samen met de jury een stem uit op de genomineerden, nadat die eerder op de middag hun case hadden toegelicht in de vorm van een presentatie. Vooraf had de jury een keuze gemaakt uit de circa veertig inzendingen en in totaal zes cases aangewezen die in aanmerking kwamen voor de awards. De genomineerden in In de categorie E-mail Publishing waren Funda, Makro en Staatsloterij.

De jury – die naast zelfstandig marketingadviseur Borgers bestond uit Martijn Nieuwenhuis van Dynamic Zone, Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org en Peter Joziasse van TPG Post – constateerde een stijgende lijn zowel in aantal als in de kwaliteit van de inzendingen. Zij heeft de ingezonden e-mailcampagnes getoetst op effectiviteit, creativiteit, inzet van middelen, integratie met overige communicatie en de functionaliteit.

Reageer op dit artikel