‘We hebben op dit moment bijna vijftig aanmeldingen’, laat Timmer weten. ‘Vijftig te weinig om van start te gaan met deze kaart. Het idee is om de introductie uit te stellen voor een half jaar. We geloven in het idee en zijn ervan overtuigd dat het werk. We passen het concept iets aan zodat de investering voor restaurants iets lager uitkomt.’
Consumenten krijgen met de RestoCard minimaal tien procent korting, restaurants investeren € 1.500,- voor het eerste jaar en € 1.000,- voor vervolgjaren bij deelname aan de kaart. Deelnemende restaurants worden opgenomen in een gids en profiteren van centrale marketingactiviteiten, zo liet Timmer in juli weten aan Zibb.nl/horeca.
‘We hebben op dit moment bijna vijftig aanmeldingen’, laat Timmer weten. ‘Vijftig te weinig om van start te gaan met deze kaart. Het idee is om de introductie uit te stellen voor een half jaar. We geloven in het idee en zijn ervan overtuigd dat het werk. We passen het concept iets aan zodat de investering voor restaurants iets lager uitkomt.’
Consumenten krijgen met de RestoCard minimaal tien procent korting, restaurants investeren € 1.500,- voor het eerste jaar en € 1.000,- voor vervolgjaren bij deelname aan de kaart. Deelnemende restaurants worden opgenomen in een gids en profiteren van centrale marketingactiviteiten, zo liet Timmer in juli weten aan Zibb.nl/horeca.