McDonald's schakelt tieneridool in bij campagne

I'm Lovin' It. McDonald's kondigde onlangs aan onder deze noemer een grootscheepse campagne te starten. Dat het de fastfoodreus menens is, blijkt wel uit de inschakeling van idolen. McDonald's heeft de hulp ingeroepen van een zeer populaire hedendaagse popster.

De uit de boyband *Nsync voortgekomen tieneridool Justin Timberlake gaat I’m Lovin’ It ondersteunen. Timberlake zingt commercials in en start in november een toer door 35 Europese steden. De Nederlandse première van de campagne is op 18 september.

‘Justin Timberlake past perfect bij het merk McDonald’s’, vindt Larry Light, Hoofd Marketing van McDonald’s. ‘Als een van de meest populaire popsterren van dit moment komt hij exact overeen met de houding en trends van de hedendaagse consumenten’.

McDonald’s wil niet bekendmaken hoeveel geld gemoeid is met de overeenkomst.

De uit de boyband *Nsync voortgekomen tieneridool Justin Timberlake gaat I’m Lovin’ It ondersteunen. Timberlake zingt commercials in en start in november een toer door 35 Europese steden. De Nederlandse première van de campagne is op 18 september.

‘Justin Timberlake past perfect bij het merk McDonald’s’, vindt Larry Light, Hoofd Marketing van McDonald’s. ‘Als een van de meest populaire popsterren van dit moment komt hij exact overeen met de houding en trends van de hedendaagse consumenten’.

McDonald’s wil niet bekendmaken hoeveel geld gemoeid is met de overeenkomst.